Известие

Collapse
No announcement yet.

Утечка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Утечка

    Колеги имам утечка 160 mah от посоченият предпазител и ми събаря за 2 дена акумулатора.По пръв поглед установих че е за предни десни светлини и задни леви светлини но може и да има връзка и със други неща, но без схема само мога да гадая.Като откача буксите от предни и задни светлини утечката още си я има,единствено като махна предпазителя утечката изчезва.Помагайте
    Attached Files
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

  • #2
    Откачи проводника от пин 10 на 20 - пиновата букса на таблото с оборотомера и виж дали утечката ще изчезне.
    Ако изчезне, закачи обратно въпросния проводник и търси по кой от останалите проводници до тези 2 букси е утечката. Ако не е по никой от тях, вероятно е в самото табло. Вгледай се внимателно да не свети нещо по него, когато не трябва.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      чека на лампите също не работи като го изкарам този предпазител и съм забелязал че на празен ход когато не съм включил никакви светлини съшият този чек който е на таблото с оборотомера примигва,включа ли светлините чека изгасва.И как да разбера кой точно е пин 10 ?
      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

      Comment


      • #4
        Конекторът е същия, като от този пост.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          утре ще го проверя дано не е от таблото че пак някой лев назад за табло.
          Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

          Comment


          • #6
            И да се окаже проблема в таблото, винаги можеш да пуснеш захранването по този проводник да минава през контактния ключ, ако няма някакви други странични ефекти от това.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Откачи проводника от пин 10 на 20 - пиновата букса на таблото с оборотомера и виж дали утечката ще изчезне.
              Ако изчезне, закачи обратно въпросния проводник и търси по кой от останалите проводници до тези 2 букси е утечката. Ако не е по никой от тях, вероятно е в самото табло. Вгледай се внимателно да не свети нещо по него, когато не трябва.
              Докладвам - утечката изчезва единствено при махнат предпазител или откачена букса от оборотомерът,отворих оборотомерът вътре всичко е СМД електроника нахакано със интеграли,нищо не свети когато не е на контакт но има постоянно напрежение 12 волта на 10 ти пин и на пин 16 който идва от този предпазител (с утечката).Ако може схема да видим трябва ли да има захранване на този предпазител когато колата не е на контакт защото аз си мисля че не трябва да има.Не ми се побългарява да го връзвам през контактния ключ.
              Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

              Comment


              • #8
                И двата предпазителя (F2 и F3) през които се захранва таблото (E15) осигуряват постоянно напрежение, без значение положението на контактния ключ:



                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  лошо,ще се търси друго табло май на там вървят нещата,явно нещо окъсява по електрониката на оборотомерът.Мерси колега.
                  Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                  Comment


                  • #10
                    Ти откача ли един по един проводниците от буксите на таблото или просто изключи тази 20 пиновата букса и видя, че утечка няма?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Ти откача ли един по един проводниците от буксите на таблото или просто изключи тази 20 пиновата букса и видя, че утечка няма?
                      Не не съм ги откачал един по един щото ме притеснява да не счупя буксата после става чудо,има ли лесен начин да се откачат един по един ?
                      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                      Comment


                      • #12
                        И аз съм 90% сигурен, че повишената консумация се дължи на проблем в самото табло, но все пак на него му се подава захранване а то разпределя това захранване към доста консуматори, свързани към него. Ако се откачи цялата периферия и така остане захранено само таблото и пак има утечка, процентите стават 100. Играчка е това с откачането на проводниците един по един, докато се локализира веригата виновна за утечката, но за друг начин не се сещам. Бъркайки с нещо тънко могат да се освободят контрите на пиновете и те да се извадят от гнездата си в буксата.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          И аз съм 90% сигурен, че повишената консумация се дължи на проблем в самото табло, но все пак на него му се подава захранване а то разпределя това захранване към доста консуматори, свързани към него. Ако се откачи цялата периферия и така остане захранено само таблото и пак има утечка, процентите стават 100. Играчка е това с откачането на проводниците един по един, докато се локализира веригата виновна за утечката, но за друг начин не се сещам. Бъркайки с нещо тънко могат да се освободят контрите на пиновете и те да се извадят от гнездата си в буксата.
                          Мисля да пробвам първо с друго табло от моргите и ще разберем много лесно дали е от таблото или от другаде,ако не е от таблото ще се почва вадене на пинове един по един.
                          Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
                            Мисля да пробвам първо с друго табло от моргите и ще разберем много лесно дали е от таблото или от другаде,ако не е от таблото ще се почва вадене на пинове един по един.
                            Това с пробата с друго табло, ако имаш възможност, е най-разумното в случая.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              така е, като установя какво е ще пиша къде е бил проблемът.
                              Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                              Comment

                              Working...
                              X